شرح وظایف مسئولین طرح تکریم از ارباب رجوع دانشگاه علوم پزشکی تبریز
1- اطلاع رسانی مناسب به مراجعان درباره نحوه خدمت رسانی از طریق بروشور ، کتاب راهنما و.......
2- بازنگری و اصلاح و مهندسی مجدد روشهای انجام کار به منظور ایجاد سهولت و افزایش سرعت و دقت در خدمت رسانی به مردم
3- نصب العین قرار دادن منشور اخلاقی سازمان ، به منظور ایجاد برخورد مشفقانه و مناسب با ارباب رجوع
4- نظر خواهی از مراجعان به اداره ها ، درباره کیفیت خدمت دهی به چگونگی برخورد کارکنان
5- ایجاد ساز و کارهای لازم به منظور تشویق و تنبیه کارکنان که موجب رضایت خدمت گیرندگان می شود و برخورد با کارکنان خطا کار
6- نظر سنجی از مردم درباره رضایت آنان از کیفیت خدمت رسانی دستگاههای دولتی
7 – شفاف و مستند سازی نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع
8- آمادگی برای ارائه اطلاعات و توضیحات کافی در مورد نیاز به خدمت گیرندگان
9 – جلوگیری از ا سراف و پرهیز از مصرف بیهوده امکانات و اموال سازمان
10- در دسترس قرار دادن فرم نظر سنجی ارباب رجوع (موضوع ماده 8 طرح تکریم )
11- جنب بندی فرم ماهانه نظر سنجی از ارباب رجوع (موضوع ماده 8 طرح تکریم ) و در اختیار مدیران واحد ها قرار دادن و ارسال نسخه ای به واحد طرح تکریم از ارباب رجوع دانشگاه علوم پزشکی تبریز
12- همکاری و پیگیری همه جانبه با مسئولین در جهت برگزاری کلاسهای آموزشی در راستای طرح تکریم
13- اطلاع رسانی به موقع به مراجعین قبل از تغییر و تحول و جابه جایی واحد خدمات دهنده
|