تاریخ : سه شنبه 16 فروردين 1401
کد 541

در راستای ارتقاء رضایتمندی بیماران در سال جدید صورت گرفت

جلسه هم اندیشی مدیر مرکز با نماینده پزشکان، سرپرستاران و مسئولین واحدهای اداری در آغاز سال جدید برگزار شد.
بنا به گزارش روابط عمومی مرکز به همت دکتر کاشفی مهر مدیر مرکز قلب شهید مدنی تبریز، جلسه هم اندیشی مسئولین درمانی و اداری با هدف ریشه یابی مشکلات موجود و تاثیر گذار در کاهش رضایتمندی مراجعین و در نهایت برنامه ریزی و اقدام در جهت ارتقاء سطح رضایتمندی بیماران برگزار شد.
در ابتدا مسئولین واحدهای درمانی به طرح مسائل و مشکلات موجود پرداخته و ضمن ثبت موارد مطروحه مقرر شد در جلسات آتی موضوعات به طور اختصاصی تر مطرح و راهکارهای لازم ارائه و اقدامات اصلاحی صورت پذیرد.
شایان ذکر است که برگزاری این جلسات به طور مستمر و پایدار در سال جدید در دستور کار مدیریت این مرکز قرار دارد.



  • تایید شده
  • در 1401/01/16
  • ساعت 11:18