برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.
دانلود ورژن جدید فایرفاکس
دانلود ورژن جدید کروم
جمعه 15 آذر 1398
Madanihearthosp@tbzmed.ac.ir
English
فارسی
33373900- ۰۴۱
مرکز آموزشی و درمانی قلب و عروق شهید مدنی تبریز
Shahid Madani Medical & Training Hospital
صفحه دانشگاه
صفحه اصلی
معرفی مرکز
حوزه ریاست
رئیس مرکز
مدیر مرکز
حراست مرکز
روابط عمومی مرکز
پیام ریاست
معرفی و تاریخچه مرکز
رسالت و چشم انداز مرکز
چارت سازمانی مرکز
برنامه استراتژیک مرکز
راهنمای بیماران
مطالب آموزشي بيماران
رسيدگي به شكايات
فرم دریافت شکایت بیماران و کارکنان
جوابدهی به شکایات
راهنماي پذيرش بيمار
نحوه پذیرش بیمار
مدارک لازم جهت بستری بیماران
برگ نوبت دهی عمل جراحی
برگ نوبت دهی آنژیوگرافی
نکات مهم در مورد بیماران بستری
راهنماي ترخيص بيمار
آدرس مطب اساتید قلب
فرم پیشنهادات و انتقادات
فلوچارت ترخیص بیماران
فلوچارت پذیرش درمانگاه
فلوچارت پذیرش الکتیو بیماران
برنامه ویزیت پزشکان در درمانگاه
فرانشیز اولیه جهت بستری بیماران
لیست بیمه های طرف قرارداد
آموزش و پژوهش
مطالب آموزشی کارکنان
آموزش ضمن خدمت
آشنایی با قوانین استخدامی
فلوچارت فرایند ارزیابی نیروهای جدید
راهنمای پرسنل جدید الورود
کتابچه و پمفلت ها و مقالات آموزشی
مطالب آموزشی کمک بهیاری
مجلات
Journal Of Cardiovascular and Thoracic Research
کتابخانه
دفتر پرستاری
معرفی و رسالت
مدیر خدمات پرستاری
کارکنان دفتر پرستاری
سوپروایزر آموزشی
سوپروایزر بالینی
سوپروایزر آموزش سلامت
چارت تشکیلاتی دفتر پرستاری
شرح وظایف جامع پرستاری
خدمات الکترونیکی
سامانه نوبت دهی اینترنتی
سامانه ارزشیابی و فیش حقوقی
فیش سایر مزایای کارکنان مدنی
پست الکترونیکی دانشگاه
سیستم پکس
بهبود کیفیت و اعتباربخشی
دفتر بهبود کیفیت
شرح وظایف واحد بهبود کیفیت
اعتباربخشی ملی
استانداردهاي اعتباربخشي ملی ایران -ويرايش سوم- 1395
استانداردهای اعتباربخشی ملی ایران-ویرایش چهارم- 1398
راهنمای جامع استانداردهای اعتبار بخشی ملی بیمارستانهای ایران
کمیته های بیمارستانی
کمیته بهبود کیفیت
فهرست اصلی
فهرست اصلی
کتابخانه
گالری تصاویر
چارت سازمانی
پرسش و پاسخ
عملکرد سالیانه
دفترچه تلفن مرکز
پرسش های متداول
اعضای هیئت علمی
فلوچارت نظر سنجی
مشخصات اساتید مرکز
تغییر رمز اکانت اینترنتی
مشخصات بخش های بستری
فرآیند نوبت دهی اینترنتی
فرآیند استحقاق سنجی درمان
فرآیند سیستم ارجاع الکترونیکی
برنامه و خدمات کلینیک و پاراکلینیک ها
محمد علي شيخ عليزاده
متولد :1345/4/15 شهر تبريز
تحصيلات:
فارغ التحصيل رشته كارشناسي پرستاري سال 1369- دانشگاه علوم پزشكي تبريز
فارغ التحصيل رشته كارشناسي ارشد مديريت استراتژيك –دانشگاه نبي اكرم 1390
فارغ التحصيل رشته كارشناسي ارشد فيزيولوژي دانشگاه علوم پزشكي تبريز 1395
سوابق کاری:
سرپرستار آی سی یو جراحی مغز بیمارستان آریا – تهران 1372-1370
مدیر بیمارستان فجر بنیاد جانبازان 1376-1373
سوپروایزر بیمارستان شهید مدنی 1380-1374
پرفیوژنیست بیمارستان شهید مدنی از سال 1376
مسئول واحد پرفیوژن بیمارستان شهید مدنی 1397-1384
سرپرستار اتاق عمل بیمارستان شهید مدنی 1398 - 1397
تاليفات
:
كتاب پمپ قلب وريه مصنوعي در اطفال
كتاب تكنولوژي پرفيوژن
كتاب اكمو براي پرستاران
كتابچه آموزشي بيماريهاي مادرزادي قلب
كتابچه آموزشي
Tabriz Perfusion Note Book
حاوي گايد لاينها و استانداردهاي پمپ مطلوب
كتابچه آموزشي آناتومي و فيزيولوژي قلب
كتابچه آموزشي هيپرتانسيون ريوي و درمان آن
كتابچه آموزشي تكنيك انجام الترافيلتراسيون بعد از جراحي قلب
شرح وظایف مترون بیمارستان
شرح وظایف مدیر خدمات پرستاری (مترون) با تکیه بر رعایت منشور حقوق مددجو و مبتنی بر فرآیند پرستاری و استاندارد های مراقبتی به شرح ذیل می باشد:
۱. برنامه ریزی در زمینه های ارتقاء کیفی و بهبود مستمر فعالیت های ارائه خدمات مددجویان.
۲. تعیین اهداف (کوتاه مدت، میان مدت، دراز مدت) مبتنی بر نیاز ها جهت تامین و حفظ و ارتقاء سطح سلامت و رفاه اجتماعی مددجو با توجه به خط مشی های متبوع و پیشنهاد به مقامات ذیربط.
۳. برنامه ریزی جهت تشکیل و شرکت در کمیته های خاص با شرح وظایف مدون (آموزشی، پژوهشی، کنترل و نظارت عفونت و...)
۴. تعیین خط مشی و اتخاذ روش های مناسب و تعیین جدول زمان بندی برای رسیدن به اهداف مورد نظر.
۵. تدوین و اجرای برنامه های آموزش به بیمار و خانواده در سطوح مختلف پیشگیری.
۶. ایجاد هماهنگی و مشارکت فعال در برنامه ریزی های بهداشتی، درمانی و توانبخشی مرکز.
۷. مشارکت در تنظیم بودجه جهت فعالیت های مرکز.
۸. مشارکت در طرح های پژوهشی.
۹. انجام برنامه ریزی و همکاری با سایر واحد های ذیربط در جهت ارتقاء دانش و مهارت حرفه ای کارکنان پرستاری.
۱۰. تعیین برآورد سطوح مختلف نیروی انسانی مورد نیاز بخش های پرستاری براساس استانداردهای علمی.
۱۱. تعیین حدود و انتظارات و عوامل عملکردی در رده های مختلف شغلی با توجه به امکانات و شرح موظایف مصوب.
۱۲. بکارگیری نیروی انسانی براساس توانایی افراد در شیفتهای مختلف کاری.
۱۳. پیشنهاد و مصاحبه با داوطلبان و انتخاب افراد صلاحیت دار و معرفی آنها به کارگزینی جهت بکارگیری.
۱۴. پیشنهاد انتصاب و انتقال کارکنان تحت نظارت به ریاست مرکز جهت واحد های ذیربط.
۱۵. تصمیم گیری در مورد مرخصی ها، ماموریت ها و... کارکنان پرستاری
۱۶. رهبری و هدایت واحد های ذیربط در جهت تحقق اهداف سازمانی.
۱۷. ارائه الگوی مناسب پرستاری با برقراری ارتباط موثر، عملکرد مطلوب، حسن رفتار شغلی....
۱۸. اتخاذ تدابیر لازم و ارائه راهکارهای اساسی در جهت ایجاد تقویت انگیزش در کارکنان (تشویق و تنبیه) گروه پرستاری
۱۹. اداره جلسات داخل و خارج مرتبط با وظایف واحد ها.
۲۰. تشکیل و اداره جلسات اختصاصی و ویژه در جهت حل مشکلات واحد های ذیربط با بهرمندی از فن آوری های علمی حل مساله.
۲۱. تامین نیازهای آموزشی کارکنان شامل: آشناسازی پرسنل جدیدالورود با مقررات.
۲۲. شرکت فعال در نهاد های سیاستگزاری و دیگر کمیته های درون سازمانی.
۲۳. ارائه راهکار های بهینه به مسئول و ایجاد شرایط مناسب جهت استفاده بهینه از منابع موجود به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر.
۲۴. تعیین خط مشی و اتخاذ روش های مناسب و تعیین جدول زمان بندی برای رسیدن به اهداف مورد نظر
تعداد بازدید صفحه :
لینک های مفید
گالری تصاویر
چارت سازمانی
دفترچه تلفن مرکز
اعضای هیئت علمی
فيش حقوقي كاركنان
دانشگاه علوم پزشكي تبريز
ساير مزاياي كاركنان
اتوماسیون اداری مرکز
برنامه ویزیت پزشکان در درمانگاه
سامانه اعتبار بخشی ملی ایران
پیوند ها
دفتر مقام معظم رهبری
سایت ریاست جمهوری
سامانه نقل و انتقالات دانشگاه
سایت مجتمع ورزشی و رفاهی دانشگاه
سامانه تلفنی 1690(ثبت شکایت تعرفه های پزشکی)
لینک های مرتبط
سامانه اعتباربخشی ملی ایران
سامانه اطلاعات پژوهشی (پژوهان)
سامانه صدور پروانه
Journal Of Cardiovascular and Thoracic Research
نظرسنجی
از کدام بخش سایت ما بیشتر خوشتان آمد ؟
صفحه اصلی
گالری عکس
اخبار
اطلاعیه ها
چارت سازمانی
معرفی مرکز
کمیته های بیمارستانی
حاکمیت بالینی
کتابخانه
لینک ها
کد امنیتی:
رای