چهارشنبه 4 اسفند 1395 - 24 جمادى الأولى 1438
جستجو :
 منوی اصلی
 
 
امروز : 270
ديروز : 2848
ماه : 8709
 
  کمیته مدیریت خطر حوادث و بلایا

 

دبير كميته:

آقاي صابر فریدی

رسالت كميته:

ﻫﺪف از ﺗﺸﮑﯿﻞ ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺑﺤﺮان و ﺑﻼﯾﺎ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر آﻣﺎده ﺳﺎزي ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن ﺑﺮاي ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺑﺎ ﺑﺤﺮاﻧﻬﺎ و ﺑﻼﯾﺎي ﻃﺒﯿﻌﯽ و اﻧﺴﺎن ﺳﺎﺧﺖ و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ آن ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﮐﺎﻫﺶ ﻋﻮارض و ﺗﺒﻌﺎت ﻧﺎﺷﯽ از آﻧﻬﺎ و اﯾﺠﺎد آﻣﺎدﮔﯽ ﻣﺪاوم در ﻣﺮﮐﺰﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ

شرح وﻇﺎﯾﻒ ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺑﺤﺮان و ﺑﻼﯾﺎ 

1. ﺑﺮرﺳﯽ و ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺑﺤﺮان و ﺑﻼﯾﺎي ﻣﺤﺘﻤﻞ در ﻣﻨﻄﻘﻪ

2. ﺗﺪوﯾﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻣﺴﺘﻨﺪ ﺟﻬﺖ ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺑﺎ ﺑﺤﺮان و ﺑﻼﯾﺎ

3. ﺗﺪوﯾﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻓﺮاﺧﻮاﻧﯽ اﻋﻀﺎء ﺗﯿﻢ ﭘﺎﺳﺦ اﺿﻄﺮاري در زﻣﺎن ﺑﺮوز ﺑﺤﺮان

4. ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ اﻧﺠﺎم  وﻇﺎﯾﻒ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﻫﺎ و اﺧﺘﯿﺎرات اﻋﻀﺎي ﺗﯿﻢ ﭘﺎﺳﺦ اﺿﻄﺮاري در زﻣﺎن ﺑﺮوز ﺑﺤﺮان 5. ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰي ﻧﺤﻮه ﻓﻌﺎل ﺳﺎزي ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ در زﻣﺎن ﺑﺮوز ﺑﺤﺮان

6. ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ ﺑﺮﮔﺰاري ﻣﺎﻧﻮر ﻓﺮﺿﯽ ، ﻣﺎﻧﻮر آﺗﺶ ﻧﺸﺎﻧﯽ و ﺗﺨﻠﯿﻪ

7. ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ آﻣﻮزش ﮐﺎﻣﻞ ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺑﻪ ﺗﻨﺎﺳﺐ ﻧﻘﺶ ﻫﺎ و ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﻫﺎ در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ

8. ﺗﻘﻮﯾﺖ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن در راﺑﻄﻪ ﺑﺎ ﺳﻮاﻧﺢ و ﻓﻮرﯾﺘﻬﺎي ﭘﺰﺷﮑﯽ

9. ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰي ﺟﻬﺖ ﺣﻔﻆ آﻣﺎدﮔﯽ داﺋﻤﯽ ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن ﺟﻬﺖ ﻣﺸﺎرﮐﺖ ﻓﻌﺎل و ﻣﻮﺛﺮ و ﻫﻤﻪ ﺟﺎﻧﺒﻪ در ﻣﻮارد وﻗﻮع ﺣﻮادث ﻏﯿﺮ ﻣﺘﺮﻗﺒﻪ

 

زﻣﺎﻧﺒﻨﺪي ﺗﺸﮑﯿﻞ ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺑﺤﺮان و ﺑﻼﯾﺎ 

ﺣﺪاﻗﻞ ﻫﺮ ﻣﺎه ﯾﮑﺒﺎر )ﻣﺎﻫﺎﻧﻪ( ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺟﻠﺴﻪ و ﻣﺴﺘﻨﺪات ﻃﺒﻖ ﻓﺮﻣﺖ ﻣﺨﺼﻮص ﻧﮕﻬﺪاري ﺷﻮد


اعضاء كميته:

1.     رﺋﯿﺲ ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن یا (ﻧﻤﺎﯾﻨﺪه ﺗﺎم اﻻﺧﺘﯿﺎر (

2.      ﻣﺪﯾﺮﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن

3.     ﻣﺪﯾﺮﺧﺪﻣﺎت ﭘﺮﺳﺘﺎري

4.     رﺋﯿﺲ اﻣﻮر ﻣﺎﻟﯽ ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن

5.     ﻣﺴﺌﻮل واﺣﺪ ﺑﻬﺒﻮد ﮐﯿﻔﯿﺖ

6.     ﻣﻌﺎون درﻣﺎن ﯾﺎ ﻣﻌﺎون آﻣﻮزﺷﯽ

7.     ﻣﺴﺌﻮل ﮐﻤﯿﺘﻪ ﻫﺎي ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن

8.     ﺗﻌﺪادي از روﺳﺎي ﺑﺨﺶ ﻫﺎي ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺑﺎ ﻧﻈﺮ رﺋﯿﺲ ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن

9.     ﻣﺴﺌﻮل اﻣﻮر ﺣﺮاﺳﺘﯽ ﯾﺎ اﻧﺘﻈﺎﻣﺎت ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن

10. ﻣﺴﺌﻮل واﺣﺪ ﺑﺤﺮان و ﺑﻼﯾﺎ در ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن

11. ﻣﺴﺌﻮل ﻓﻨﯽ اورژاﻧﺲ

12. ﺳﺮ ﭘﺮﺳﺘﺎر اورژاﻧﺲ

13. ﻣﺴﺌﻮل اﯾﻤﻨﯽ ﺑﯿﻤﺎر

14. ﻣﺴﺌﻮل واﺣﺪ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن و ﺗﺎﺳﯿﺴﺎت

15. مﺴﺌﻮل واﺣﺪ ﺧﺪﻣﺎت

16. ﻣﺴﺌﻮل واﺣﺪ راﯾﺎﻧﻪ ﻣﺮﮐﺰ